شوچنكو با تیم ملی اوكراین خداحافظی كرد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش بی بی سی اسپورت، مهاجم 35 ساله اوكراینی تاكنون 111 بار برای تیم ملی كشورش به میدان رفته است. او در دیدار شب گذشته مقابل انگلیس كه یك بر صفر به سود انگلیسی ها پایان یافت در نیمه های بازی جای خود را به بازیكنی دیگر داد.

شوچنكو در جام جهانی 2006 كه اوكراین تا مرحله یك چهارم نهایی پیش رفت كاپیتانی این تیم را به عهده داشت و در سال 2004 هم توپ طلا گرفت.

قرار است یك دیدار دوستانه برای خداحافظی او با تیم ملی اوكراین ترتیب داده شود. او بیش از یك دهه اسطوره فوتبال اوكراین بود.

وی گفت: دیر یا زود برای همه زمان بازنشستگی فرا می رسد. اكنون یك دیدار دیگر می خواهم تا با تیم ملی خداحافظی كنم آن هم فقط به خاطر خانواده ، دوستان و هوادارانم كه در همه این سال ها از من حمایت كرده اند.

شوچنكو گفت كه اوكراین به جای حذف توسط انگلیس ، استحقاق نتیجه بهتری را داشت چرا كه خوب بازی كرد و فرصت های زیادی برای گلزنی خلق كرد.

با این حال او پیش بینی كرد كه تیم ملی انگلیس در رقابت های یورو 2012 موفق باشد و افزود:‌به انگلیس تبریك می گویم. اكنون انگلیس با پشت سر گذاشتن یك رقابت گروهی دشوار باید رو در روی ایتالیا قرار گیرد. فكر كنم انگلیس می تواند به فینال برسد.

ورزشی **‌1553





:: برچسب‌ها: اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: